Gyakran ismételt kérdések
- Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni?
- Valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
- E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
- Valószínűleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel. A "bejelentkezés"-nél kérhet jelszó-emlékeztetőt, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!
- Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat?
- Kérjen automatikus jelszó-emlékeztetőt a Bejelentkezés menüpontnál, vagy keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
- Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail?
- Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
- Hiányzik a link a regisztrációs e-mailből?
- Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
- Az általános keresőben nem találok egy könyvet?
- Keresse a részletes keresőben! Lehetséges, hogy jelenleg nincs belőle példányunk, de előjegyezhető.
- Bejelentkezés után könyvet, egyéb termékeket találok a kosaramban?
- Előző látogatása alkalmával tette bele azokat. Újbóli bejelentkezése alkalmával rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.
- Mit írhatok a "megjegyzés" rovatba?
- A munkatársainknak szóló részbe:
- az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot
- hóvégi kézbesítés kérését
- rendelések egy csomagban történő kézbesítésének igényét (előjegyzésre nem tudunk rendelést váratni!)
- az(oka)t a napo(ka)t, melyeken nem tudja átvenni rendelését
- Futárnak szóló részbe:
- ha a csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti
- az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli
- telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt - mivel az nem része a szolgáltatásnak, a futár ezt nem köteles figyelembe venni, így az erre vonatkozó kérés teljesítését sajnos nem tudjuk garantálni.
- Nem tudom határidőn belül átvenni a rendelésemet?
- Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
- Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?
- Keresse ügyfélszolgálatunkat!
- Nem kaptam rendelést visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?
- Ellenőrizze az "eddigi megrendelések" menüpontban vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!
- Nyaralni indulok, és nem szeretném, hogy a postaládám megteljen kategóriaértesítőkkel?
- Az értesítés gyakoriságát, szüneteltetését a "kategóriaértesítő" menüpont alatt tudja beállítani.
- Milyen könyvet tudok előjegyezni?
- Hamarosan megjelenő új könyvekre előjegyzést adhat le. (Előjegyzés)
- Meddig érvényes az előjegyzésem?
- Visszavonásig, ill. értesítésig.
- Mikor kapom meg az előjegyzett könyvet?
- Új könyvek előjegyzése esetén a kiadótól kapott információ alapján feltüntetjük a megjelenés várható időpontját, de erre garanciát nem tudunk vállalni.
- Mennyibe kerül az előjegyzett könyv?
- Minden esetben az előjegyzési értesítőben szereplő ár az irányadó, mely újdonságok esetében az egyhetes kedvezményes időszak lejárta után módosul.
- Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
- Csomagolás szempontjából összevonható, tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a
- 10 000 Ft-ot, nem fizet szállítási díjat.
- Kedvezmények szempontjából azonban nem vonhatóak össze a rendelések.
- Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem, mit tegyek?
- A "beállítások" menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követően.
- Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Miért? Megkapom később?
- Sajnos néha előfordul, hogy partnerünk nem értesít bennünket időben (csak a rendelés rögzítése, a beszerzés megkezdése után) egy-egy tétel kifogyásáról, így az még rendelhető honlapunkon. Mivel általában nem tudjuk, hogy mikor, milyen feltételekkel lesz ismételten elérhető a hiányzó termék, nem teszünk ígéretet annak a későbbiekben történő kiküldésére.