Gyakran ismételt kérdések

  • Regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel és jelszavammal bejelentkezni?
  • Valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
  • E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer?
  • Valószínűleg korábban már megkísérelt regisztrálni az adott e-mail címmel. A "bejelentkezés"-nél kérhet jelszó-emlékeztetőt, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!
  • Elfelejtettem felhasználónevemet, jelszavamat?
  • Kérjen automatikus jelszó-emlékeztetőt a Bejelentkezés menüpontnál, vagy keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
  • Nem érkezett meg a regisztrációt követően a megerősítéshez szükséges e-mail?
  • Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
  • Hiányzik a link a regisztrációs e-mailből?
  • Keresse meg ügyfélszolgálatunkat!
  • Az általános keresőben nem találok egy könyvet?
  • Keresse a részletes keresőben! Lehetséges, hogy jelenleg nincs belőle példányunk, de előjegyezhető.
  • Bejelentkezés után könyvet, egyéb termékeket találok a kosaramban?
  • Előző látogatása alkalmával tette bele azokat. Újbóli bejelentkezése alkalmával rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.
  • Mit írhatok a "megjegyzés" rovatba?
  • A munkatársainknak szóló részbe:
  • az általunk vállalt határidő utáni szállítási, átvételi dátumot
  • hóvégi kézbesítés kérését
  • rendelések egy csomagban történő kézbesítésének igényét (előjegyzésre nem tudunk rendelést váratni!)
  • az(oka)t a napo(ka)t, melyeken nem tudja átvenni rendelését
  • Futárnak szóló részbe:
  • ha a csomagot Ön helyett más (szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti
  • az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli
  • telefonos egyeztetésre vonatkozó igényt - mivel az nem része a szolgáltatásnak, a futár ezt nem köteles figyelembe venni, így az erre vonatkozó kérés teljesítését sajnos nem tudjuk garantálni.
  • Nem tudom határidőn belül átvenni a rendelésemet?
  • Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
  • Mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?
  • Keresse ügyfélszolgálatunkat!
  • Nem kaptam rendelést visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?
  • Ellenőrizze az "eddigi megrendelések" menüpontban vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!
  • Nyaralni indulok, és nem szeretném, hogy a postaládám megteljen kategóriaértesítőkkel?
  • Az értesítés gyakoriságát, szüneteltetését a "kategóriaértesítő" menüpont alatt tudja beállítani.
  • Milyen könyvet tudok előjegyezni?
  • Hamarosan megjelenő új könyvekre előjegyzést adhat le. (Előjegyzés)
  • Meddig érvényes az előjegyzésem?
  • Visszavonásig, ill. értesítésig.
  • Mikor kapom meg az előjegyzett könyvet?
  • Új könyvek előjegyzése esetén a kiadótól kapott információ alapján feltüntetjük a megjelenés várható időpontját, de erre garanciát nem tudunk vállalni.
  • Mennyibe kerül az előjegyzett könyv?
  • Minden esetben az előjegyzési értesítőben szereplő ár az irányadó, mely újdonságok esetében az egyhetes kedvezményes időszak lejárta után módosul.
  • Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?
  • Csomagolás szempontjából összevonható, tehát egyszer számítjuk fel a szállítási költséget, ill. ha a két rendelés együtt eléri a
  • 10 000 Ft-ot, nem fizet szállítási díjat.
  • Kedvezmények szempontjából azonban nem vonhatóak össze a rendelések.
  • Megváltozott az e-mail-címem/telefonszámom/lakcímem, mit tegyek?
  • A "beállítások" menüpontban módosíthatja adatait a bejelentkezést követően.
  • Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Miért? Megkapom később?
  • Sajnos néha előfordul, hogy partnerünk nem értesít bennünket időben (csak a rendelés rögzítése, a beszerzés megkezdése után) egy-egy tétel kifogyásáról, így az még rendelhető honlapunkon. Mivel általában nem tudjuk, hogy mikor, milyen feltételekkel lesz ismételten elérhető a hiányzó termék, nem teszünk ígéretet annak a későbbiekben történő kiküldésére.

Készíts ingyenes honlapot Webnode